Logo: BIP

Kalendarz wydarzeń



Komunikaty

Wsparcie dla osób poszukujących pracy - ostatnie wolne miejsca!

Szanowni Państwo,

Chciałabym uprzejmie Państwu przypomnieć o trwającej rekrutacji do projektu Career Turn – bezpłatnego wsparcia zawodowego, realizowanego przez Fundację Rozwoju Kwalifikacji STELLA VIRIUM oraz firmę UBS, o którym pisałam jakiś czas temu.

Zostały ostatnie wolne miejsca!

Projekt kierowany jest do osób szukających pracystudentów wchodzących na rynek pracy lub osób mających trudności z podjęciem zatrudnienia. 

Realizowany jest już od 8 lat. Wcześniej we Wrocławiu i Krakowie, a od zeszłego roku, że względu na pandemię COVID -19, w formie zdalnej, w języku polskim i angielskim.

Co oferujemy?

•    dwutygodniowe warsztaty online (sierpień 2021) prowadzone przez ekspertów – pracowników korporacji;

•    indywidualne wsparcie coachów/mentorów;

•    doskonalenie znajomości praktycznej języka angielskiego;

•    przygotowanie i wsparcie w procesach rekrutacyjnych;

•    certyfikat potwierdzający osiągnięte kwalifikacje.

Wymagamy jedynie waszej motywacji i komunikatywnej znajomości języka angielskiego! 

 

Jakie zagadnienia obejmują webinaria?

•  Zmiana osobista – początek nowej pracy;

•  Podstawy komunikacji biznesowej ; 

•  Sektor BPO/SSC i Struktury Organizacyjne;

•  Wprowadzenie do przetwarzania danych;

•  Wprowadzenie do zarządzania projektami;

•  Umiejętności rekrutacyjne:  CV i rozmowa rekrutacyjna; 

•  Konwersacja w języku angielskim;

•  MS Word, MS Powerpoint, MS Excel.

 

Program zakończy się uzyskaniem rozpoznawalnego wśród pracodawców certyfikatu, który zwiększa szanse na zatrudnienie w firmie UBS lub w innej korporacji na terenie całej Polski

Wszystkie działania projektowe są finansowane przez korporację sektora usług wspólnych, firmę UBS. Swoim działaniem od lat bezpłatnie pomagamy w zwiększeniu zatrudnialności i zdobyciu nowych kwalifikacji osób zagrożonych utratą pracy, pozostających bez pracy lub chcących zmienić ścieżkę kariery oraz wziąć udział w procesach rekrutacyjnych do korporacji – sektora BPO/SSC.

 

Rekrutować można przez formularzhttps://www.stellavirium.org/aplikuj-2/ do 18 lipca.

Zapraszamy do kontaktu!

 

Wyślij e-mail

lub 509 206 033, 502 151 079, 510 932 418

 

Znajdziecie nas również tutaj:

Facebook: https://www.facebook.com/StellaVirium

Instagram: https://www.instagram.com/fundacja_stellavirium/

Oraz https://www.stellavirium.org/

Konkurs fotograficzny "Wakacje z aparatem"

Załączniki

Zgłoś nielegalne postępowanie z odpadami

Widzisz wysypisko śmieci w pobliskim lesie, a może nagły wzrost ilości transportów ciężarowych jakie zaczęły przyjeżdżać na teren nieruchomości położonych z dala od gęstej zabudowy mieszkalnej, w okolicy lasów, miejsc rzadko uczęszczanych i nieużytkowanych terenów przemysłowych oraz pojawienie się na ich ternie różnego rodzaju beczek i pojemników zgłoś to Inspekcji Ochrony Środowiska.
 
 
W ostatnich latach nasila się zjawisko porzucania odpadów przez nieuczciwe podmioty
gospodarujące odpadami. Odpady nielegalnie deponowane są na terenach leśnych, wyrobiskach poeksploatacyjnych, opuszczonych terenach przemysłowych. Duży problem stanowi również porzucanie odpadów przez nieuczciwe podmioty w pomieszczeniach i na posesjach osób prywatnych.
W związku z tym Główny Inspektor Ochrony Środowiska ostrzega właścicieli gruntów oraz magazynów pod wynajem przed działalnością oszustów. Firmy wynajmują magazyny i inne nieruchomości pod pozorem legalnej działalności i gromadzą tam odpady bez wiedzy właściciela, a po wypełnieniu obiektu zaprzestają działalności i znikają.
Oszuści działają zazwyczaj według prostego schematu. Umowę z właścicielem podpisuje doraźnie powołana firma, nieoficjalnie współpracująca z nieuczciwym podmiotem. Wynajmowany teren w krótkim czasie zostaje zapełniony odpadami, a następnie firma znika z rynku, pozostawiając problem właścicielowi.
Zgodnie z ustawa o odpadach, posiadacz odpadów jest obowiązany do ich niezwłocznego usunięcia z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania. W przypadku, gdy nie uda się odnaleźć podmiotu który zdeponował nielegalnie odpady, obowiązek usunięcia odpadów spoczywa więc na właścicielu nieruchomości, który musi ponieść całkowity koszt ich utylizacji.
Dlatego należy zachować dalece idącą ostrożność, dokładnie weryfikować firmy, z którymi zawierane są umowy oraz regularnie kontrolować wynajmowane pomieszczenia i grunty.
W przeciwnym wypadku kosztem utylizacji takich odpadów, który często może wynosić kilka milionów złotych, mogą zostać obciążeni właściciele gruntów.
Ograniczone zaufanie oraz rzetelna analiza umów i osób z którymi je zawieramy mogą zaoszczędzić sporych kłopotów finansowych. Należy pamiętać, że przyjmując na swój teren odpady, bierzemy na siebie olbrzymi koszt ich utylizacji, o który wzbogaciła się zorganizowana grupa przestępcza.
Jednocześnie Główny Inspektor Ochrony Środowiska apeluję do wszystkich aby uważnie obserwowali swoje najbliższe otoczenie i niezwłocznie informowali Policję oraz Inspekcję Ochrony Środowiska o podejrzeniu nielegalnego postępowania z odpadami lub niezgodnego z prawem korzystania ze środowiska.
 
W celu ułatwienia zgłaszania tego rodzaju nielegalnej działalności na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska został stworzony specjalny interaktywny formularz, który w sposób łatwy i sprawny umożliwia zgłoszenie np. nielegalnego składowiska odpadów. Wystarczy wskazać lokalizację danego miejsca i dodać krótki opis danego zgłoszenie (ewentualnie zamieszczając do niego zdjęcie). Zgłoszenia można dokonać również w sposób anonimowy.
 
Wszystkie zgłoszenia dokonane elektronicznie trafiają bezpośrednio do Departamentu Zwalczania Przestępczości Środowiskowej, który po ich dokładnej analizie podejmuje decyzję o dalszych działaniach w sprawie.
 
Pamiętajmy o odpowiedzialności za nasze dobro wspólne jakim jest środowisko – dzięki wspólnym działaniom organów ochrony środowiska oraz obywateli chronimy je i razem ograniczmy negatywne skutki działalności mafii śmieciowej.
 
 

Ogłoszenie o pierwszym przetargu ustnym nieograniczonym dla działki nr 521/7 w Klenicy.

Zapraszamy do pobrania darmowej aplikacji eko-przyszłości

ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY EKO-PRZYSZŁOŚĆ POLECA

Darmowa aplikacja mobilna na telefon! Pobierz i bądź na bieżąco!

HARMONOGRAM ODBIORU ODPADÓW KOMUNALNYCH 

Właściciele nieruchomości będą mieli możliwość pobrania darmowej aplikacji z funkcją informacyjno-edukacyjną na urządzenie mobilne (telefon). Aplikacja wspomaga mieszkańców w odnalezieniu właściwego harmonogramu odbioru odpadów za pomocą nazwy miejscowości, ulicy i nr domu.

Wystarczy wyszukać w sklepie Google Play dla systemu Android lub Apple Store dla systemu iOS (dla iPhon-ów) nazwę Eko-Przyszłość z logo Związku Międzygminnego „ Eko – Przyszłość" (zielony listek) i pobrać aplikację. Po pobraniu należy wpisać swój adres (w przypadku braku nazwy ulicy w wyszukiwarce należy pozostawić pole ulicy puste lub ponownie wpisać nazwę miejscowości), ustawić powiadomienia i gotowe.

 

więcej na stronie : http://eko-przyszlosc.pl/darmowa-aplikacja-na-telefon/

Popularyzacja szczepień

Załączniki

II rekrutacja do projektu pt. Własna firma- start dla młodych

Informacja o działaniu Urzędu Gminy

OGŁOSZENIE !
 
Informujemy, że Urząd Gminy Bojadła w dniu 4 czerwca 2021 roku będzie nieczynny.
 
z up Wójta
Ryszard Piwowar
Sekretarz Gminy

OBWIESZCZENIE WOJEWODY LUBUSKIEGO z dnia 24 marca 2021 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej na terenie województwa lubuskiego w 2021 roku

Załączniki

Konsultacje społeczne dokumentu określanego jako projekt ustawy o ochotniczej straży pożarnej

Warszawa, dnia 07-05-2021 r.
 
Komunikat Prasowy
Konsultacje społeczne dokumentu określanego jako
projekt ustawy o ochotniczej straży pożarnej
 
Związek OSP RP realizując cele statutowe w zakresie reprezentowania interesów Ochotniczych Straży Pożarnych organizuje konsultacje społeczne przedstawionego przez Komendę Główną PSP dokumentu określanego jako projekt ustawy o ochotniczej straży pożarnej, mimo że z formalnego punktu widzenia konsultowany dokument jest co najwyżej propozycją przyszłego projektu ustawy.
Konsultacje odbywać się będą w trybie on-line i będą transmitowane on-line (szczegóły techniczne podane zostaną wkrótce na stronie www.zosprp.pl).
Problematykę zawartą w ww. dokumencie podzielono na 5 bloków tematycznych.
Dyskusji nad każdym z bloków poświęcony będzie osobny dzień konsultacji.
Harmonogram konsultacji:
  • Blok nr 1 – „Organizacja systemu ratowniczego” – poniedziałek, 10 maja,
  • Blok nr 2 – „Sprawy organizacyjne OSP, mundur, statut” – wtorek, 11 maja,
  • Blok nr 3 – „OSP - finansowanie nadzór, kontrola” – środa, 12 maja,
  • Blok nr 4 – „Działalność społeczna OSP” – czwartek, 13 maja
  • Blok nr 5 – „Dodatek do emerytur” – piątek 14 maja.
Pozostałe ustalenia dotyczące konsultacji: Początek spotkań – godz. 17.00. W celu wzięcia udziału w spotkaniu należy wypełnić załączony formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/FnFagEGQfTYfU96L6
Uwaga: W spotkaniu będzie mogło brać udział max. 50 zgłoszonych. W przypadku większej liczby zgłoszeń – decydować będzie losowanie.
Można się zgłaszać do dyskusji w kilku blokach tematycznych.
Zgłoszenia do dyskusji w poszczególnych blokach należy nadsyłać nie później niż na 24 godziny przed rozpoczęciem spotkania.
Osoby, które wezmą udział w spotkaniach otrzymają link do spotkania na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konsultacjach.
 
 
Nina Mirgos-Kilanowska
Rzecznik Prasowy
Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej

Załączniki